Koster igen

Yey! Jag lyckades ladda upp några bilder!!


Igårkväll gick vi upp på Kosters högsta berg och tittade på solnedgången. Fler bilder kommer när jag har wi-fi i början på nästa vecka, för det blev en hel del fina bilder!

Så galet mysigt!!!

och galet vackert!


Sen la vi oss uppe på berget under öppen himmel för att sova och titta på soluppgången! 

Så otroligt härligt - men det var galet mycket mygg och det var allt annat än härligt! 


Vi stod dock ut och Tess somnade och sov, men Seth somnade inte förrän runt 02:30 och Stefan och jag sov nästan inget alls. 3:30 gav jag upp och satte mig och tittade på allt det vackra! Wow!

Efter soluppgången gick vi hem till lägenheten vi bor i här och sov ett par timmar till! 

Trött Tess... Men så duktiga barnen var! Och idag har det gått riktigt bra trots fyra trötta kindevågare. Jag är stolt över barnen och oss!


Det var en galen idé att sova där ute för att titta på både solnedgång och soluppgång och rätt olikt oss, men otroligt härlig upplevelse. Det är roligt att göra något annorlunda ibland! Det är ju ändå semester!

Imorrn ska pojkarna ut och fiska makrill med Pontus och Tess och jag ska hänga med Hanna och barnen om inte de är med ut och fiskar. Mysigt!!! 

Som sagt: när vi har wi-fi kommer jag skriva mer om dagarna här, men går det laddar jag upp lite bilder och skriver lite när det går 😊.

Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0