19 år och speedway!

Hej hej.

Idag började dagen på barnmottagningen. Tess genomgår just nu en större utredning för att få veta om det är något utöver astman. Idag var en del av den utredningen och vi spenderade över två timmar där. Till Tess lycka hade vi mycket tid att vara i lekrummet

En dröm för en pysslig tjej!!


På eftermiddagen/kvällen åkte vi till Sannahed för att titta på Indianerna mot Masarna (speedway).
Vi fick med oss några från kyrkan. Kul!!!

Härligt!

Sååå härlig kväll!!!

Haha!


Vi har även varit tillsammans i 19 år idag. 19 år!!!! Denna dag för 19 år sedan pirrade det i min mage när vi bestämde oss för att vara tillsammans! Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på att jag får spendera livet med honom! 

Tess blev trött i slutet och ville ligga på mig och sova 😂.


Hoppas din dag var fin!!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0