Open art -17

Hej!!

Idag har vi haft en helt fantastisk blåsig dag! Galet vad det blåst alltså!!

Dagen började med att jag tog en kaffe (i sol och lä) med denna fantastiska människa!

Johanna Rydgård, vilken pärla.


Sen mötte jag upp familjen och vi gick och kollade in lite open art! Det är så roligt med open art tycker jag! Däremot tycker jag att det blir "svårare och svårare". Det var många grejer som var lite för djupa för mig, men det är roligt ändå. 

Här kommer lite bilder från vår promenad.

Vi passade på att äta ute hela familjen. Vi gör ju alltid det när Seth slutar skolan, men i år fungerade inte det, så då gjorde vi det idag istället. 

Gott!!


Sen gick vi vidare och kollade in konsten. 

Lyssnade man på trädet så lät det som rinnande vatten. Coolt!

I mitten av den blå gatan finns ett konstgalleri - typ - som man kan gå in inoch där gick det runt några robotar:

Tess tyckte de var läskiga så vi gick ut rätt snabbt. 

T som i Tess 😊.



Vi tog en liten glasspaus vid slottet.

Alltså, älskar vår stad! Den är så vacker!!!


I detta hjul vid slottet kunde man gå i. Tess ville först men ångrade sig och stod och tittade på. 

Killarna klarade det galant.




 När vi var klara med en del av Open Art gick vi hem och sedan åkte vi på kalas för denna man. 

Tobbe fyllde år nu i veckan och det firade vi ikväll. Hurra hurra hurraaaaa!


Nu är en fullspäckad dag slut och jag är trött. Så nu blir det sängen.

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0