Semester!!

Idag har vi gått på semester hela familjen! Lovely!!!


Det firade vi in med summerparty på Hjälmargården med kyrkan. Så härligt!! Grill, häng, bad för barnen och framför allt dop! Så gött! Vilken start på semestern!!

Det bästa som finns!!


Så härlig kväll. 

Jag år så tacksam och glad för min kyrka!! På riktigt! Vi är familj!


Ikväll är jag bra trött efter att ha börjat på nytt arbete och haft rätt fullt upp senaste veckorna och så slappnar jag av nu. Ibland blir jag så besviken på mig själv för att jag tappar tålamodet när jag blir så här trött. Det är ju inte barnens fel att jag inte orkar. Ikväll gnager det dåliga samvetet och jag tänker att mitt fokus denna semester blir att vara närvarande och försöka vara en mamma med tålamod 😊 Wish me luck!!!

Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0