Slött

Hejhej.


Idag har vi haft en riktigt soft dag. Stefan åkte tidigt tidigt för att gå nån grundkurs i golf utanför Stockholm. Han hade ett presentkort på detta och ska ta grönt kort i golf. 

Så jag och barnen har varit hemma. Vi alla har varit så trötta så det har varit en sån här dag:

Pyjamas och spel.

Koja och annat...

Till och med katten har varit trött.


Men vi tog oss ut och köpte lördagsgodis i alla fall. 

Haha barnen ville ha på sig sina jumpsuits. Så det fick de ha!

Sötnosar! Underbara ungar!


Jag har också en men den hade jag inte på mig till affären 😂.

Stefan kom hem framåt kvällen och efter middagen passade jag på att ta en liten promenad. Solen sken (efter en regnig dag) och drt var varmt och skönt. Jag älskar verkligen naturen! Det är så vackert och jag passade på att ta några kort på fina växter.

Detta är taget precis utanför vår lägenhet. Så fint alltså!!


Hoppas du haft en fin lördag!! 
Kram 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0