Vänner

Hej hej!

Alltså dagarna flyger iväg och igår glömde jag helt enkelt titta in här. Det brukar verkligen aldrig hända, men nu gjorde det det.

Igår var Grace här. Det är en kompis som är från Uganda och hon pluggar här! Vi har känt varandra sedan oktober ungefär.

Här försöker Tess lära Grace att rocka rockring. Så söta!!

Igår tog jag också det här kortet på Seth.

Älskar såna här träd och älskar pojken något alldeles galet mycket!


Ikväll har Elin och Tobbe varit här (och barnen också förstås). Vi pratade om Macken och blev signa på att titta lite. Haha alltså vad roligt det är!

Här har Tobbe precis haft ett skrattanfall, men jag hann inte med med kameran så jag fick inget kort när han var mitt i det. 


Stefan och jag fortsatte titta lite när de åkt.
Detta är ju en favorit! Galenskaparna och After Shave är verkligen grymma! Vilka genier!  



Hoppas du får en fin nationaldag imorgon!!
God natt önskar jag med detta spretiga inlägg 😊
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0