Baka och Kalajs

Hallojsan! 

Hur har din lördag varit?? 
Vi har haft en bra lördag! 
Vi har städat och Tess och jag bakade en kladdkaka på förmiddagen.

Det här är ändå det bästa med att hjälpa till att baka 😉.


Hon har även klätt ut sig idag och suttit såhär:

Så söt!


På kvällen kom lite tjejkompisar som jag bjudit hit på kalas. Jag fyller år på måndag och jag ÄLSKAR att fira allt som firas kan!
Så roligt!!

Detta älskar jag! Att ha folk hemma! Ikväll orkade jag dessutom med det, vilket inte är en självklarhet just nu.



Jag orkade tom göra en tårta!!

Stefan bakade scones och hade köpt hem massa marmelader och ost och kex! Gott! 
Han är så bra på att serva såhär!

Nu är det dax att sova!! 

Glad och tacksam lägger jag mig nu! 
Kram 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbart att få vara en del av dig och få fira att du fyller år ❤❤

Svar: Tack för att du var med!
Maria

2017-03-20 @ 00:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0