Vänner

God kväll!


Hoppas du haft en fin helg!!

Igår började vi dagen på bästa sätt, nämligen med hotellfrukost med goa vänner 😊💙.

De här två!! 

Är så glad att vi fått så nära och goa vänner  "på äldre dar" 😉😉. Hehe. 

Barnen ser inte för glada ut, men de hade faktiskt roligt!!

De hade så fina kaffekoppar så till och med kaffet blev godare 😊 hihi.

Titta så snygg!!!


Efter det hade jag en date med min fina vän Linda! Min vän sedan 29 år tillbaka. Hon som funnits där i vått och torrt. 

Vi pratade och pratade och pratade och så pratade vi lite till. 

När vi ses så pratar vi och hoppar mellan samtal och ämnen hela tiden och ändå hänger vi med och förstår varandra. Det är coolt.


Så jagbär grymt tacksam för dagen igår! Jag är så rik med så fantastiska vänner! 

Idag har vi också haft en bra dag. Bara det att Seth vaknade med feber och ont i halsen. Men så är det. 

Nu önskar jag dej en fin och bra vecka!!!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0