Vår Kristihimmelsfärdsdag

God fredag!!

Hur har din Kristihimmelsfärdshelg börjat?? 
Vi har haft det gott!! 
Igår började dagen med frukost med Alexandra. Såååå mysigt och så välbehövligt att bara vi fick ses en stund. 
När jag kom hem efter några timmar hade Stefan fixat lunch. Han grillade! Smaskens! Och vi åt ute.

Vi tänkte oss en mysig stund men verkligheten var rätt gnällig dotter och trött son. Men det var skönt ändå.


På kvällen var vi hembjudna till en av Seths klasskompisar (han är rätt by i klassen). Det var så roligt! Och så modigt av dem att bjuda hem oss - helt främmande människor. Vi hade såååå trevligt och roligt! Vad häftigt det är med människor som man bara klickar med!!

Stefan och Ulrika. Nya härliga vänner!!!


Idag har jag jobbat och Stefan har varit på sjukhuset med Seth. Tess fick också följa med, men det var Seth som skulle undersökas. Han har nämligen haft ont vid hjärtat sedan i måndags. Det kommer och går, men han blir påverkad när smärtan kommer. Så idag ringde Stefan till vc. Men de ville att han skulle till barnakuten där de kan kolla hjärtat på ett annat sätt. Så de spenderade förmiddagen där. Eftersom det är klämdag var Stefan ledig så därav att Tess var tvungen att följa med dem dit.

Allt var lugnt med hjärtat, vilket vi också trodde, men vi ville ändå förstås kolla det. Han har mest troligt fått en muskelinflammation vid bröstet. Säkert något som hänt vid judon eller så. Nu ska han ära antiinflammatoriska tabletter ett tag så ska det nog bli bra.

Nu på eftermiddagen kom våra fina vänner från Forshaga hit. Så mysigt. Vi åt grillat ute och sen åkte vi för att se Karlstad crusaders slå Örebro black knights 😉. 
Det var roligt ändå. 

Glad för vänner, värme och sol!!!


Nu önskar jag dej en fortsatt bra helg!

Kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni var hos min syster. Där har jag varit ikväll. Min morbror Urban Klintenberg hälsade till er. Men syrran glömde att hälsa till er. Kul och fortsatt följa din blogg. /Frida

2017-05-26 @ 22:24:54
Postat av: Anonym

Kul att ni var hos min syster. Där har jag varit ikväll. Min morbror Urban Klintenberg hälsade till er. Men syrran glömde att hälsa till er. Kul och fortsatt följa din blogg. /Frida

Svar: Ja det var sååååå roligt!! Och vilken fin pärlplatta du gjort på familjen!! Vi tackar för hälsningen och hälsa tillbaka 😊 Ses vingård Nyhem? Kram
Maria

2017-05-26 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0