Bättre

Vabben har fortsatt idag och med en förfärlig huvudvärk hos mig som kommit och gått. Knasigt. 
Men, jag har idag gjort lite jultomtafudge, praliner, saffransskorpor och gjort kristyr på lite pepparkakor. Skönt och roligt att få göra lite sånt. Jag har äntligen fått tillbaka lusten att baka och att göra saker efter den enorma trötthet som följt mig iom Tess långa sjukdomsperioder i flera år. Det känns så gött!! 
Idag har Tess varit feberfri och Seth är också piggare så händer inget inatt så blir det skola och jobb imorrn.  

Igår när vi fixade adventsfint här hemma så satte vi upp adventsljusstakar i barnens fönster. De var gammelmormors och gammelmorfars. På fönstrens sitter figurer som de hade sen min mamma var liten. De hade alltid de där figurerna uppe på kakelugnen tills de flyttade från sitt hus. Jag är så glad att barnen vill ha de här sakerna i sina rum.  (null)

(null)
De har själva pyntat sina rum 😊. 

Hoppas du har en fin vecka!!
Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0