Spel

Vilken mysig dag!!
Först jobb som vanligt (älskar att kunna säga att det är som vanligt att jobba... tänk hur det var förra hösten då jag var hemma hela tiden med Tess...) Jag jobbar kort dag på fredagar så när jag hämtat Tess är det långt kvar på dagen! Härligt!

Vi spelade bl.a. spel.  (null)

(null)
Det är helt omöjligt att vinna över denna tjej...

Sen hjälptes vi åt med mellisen. Fruktsallad blev det idag.
(null)

Efter mellisen kom Yvette hem till oss. Då fortsatte vi att spela spel.  (null)

När Seth kom hem från skolan blev han så glad för grejerna från jultidningsförsäljningen hade kommit. Som premie fick han en smartwatch och Yvette kunde hjälpa honom att få igång den! Lycka! (Och jag slapp läsa instruktionsboken, vilket jag avskyr hehe). 

Sen har vi fredagsmyst förstås med att bara umgås. När Tess somnat spelade vi andra spel. Så mysigt! 
(null)

(null)

(null)

Älskar de här två killarna alltså!! 

Nu tittar vi på fotboll. Eller jag kollar inte så mycket men har iaf sett Sverige göra mål mot Italien. Hoppas det fortsätter så 😊.

Ha nu en fin helg!!

Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0