YouTubers och stolt

Idag när vi parkerade utanför Tess dans och jag stod och betalade vid parkeringsautomaten kom plötsligt Sth springande med Tess i släptåg. (De stod nämligen kvar vid bilen när jag köpte biljett.) han går fram till del som står bakom mig och börjar prata med dem och vill ta kort med dem. Jag fattade nada! Sen börjar han säga till dem att de gör så bra videos och att han tycker de är sååå bra. Då förstod jag att de var några YouTubers. 😊




Så stolt och glad. Här alltså med Ufosxm och Kimipower. 


De var jättetrevliga mot honom. Jag gillar när de ställer upp på bild och är schyssta när ett barn kommer fram sådär. 

Sen måste jag få peppa mig själv idag. Jag mår fortfarande inte bra utan är trött trött trött och yrslig. Men jag har jobbat, varit på dans med Tess, lagar mat och orkat med barnen. Så jag är stolt. Jag tänker att man måste få va det över sig själv när man egentligen inte orkar men fixar det ändå. Jag tänker att man (jag och många med mig) har dåligt samvete för att man inte räcker till, inte alltid orkar ha tålamod osv, men då är det också viktigt att va stolt när man faktiskt klarar av livet trots yrsel eller vad det nu kan va man kämpar med.

Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0