Ledardag

Helloooo.

Idag har vi haft en ledardag med kyrkan. 
Seth åkte iväg för att kalasa med killkusinerna då Albin bjöd på gokartkalas.
Så roligt!

Marcus körde Hugo och Seth till Motala och var med och körde gokart. 

Bilder tagna av Marcus.


Seth var så nöjd och glad! Han tyckte det var sååå roligt att träffa kusinerna och att få köra gokart. 

Den här bilden skickade han: 😊



Vi var på ledardag under tiden, där Camilla och Anders undervisade på förmiddagen.

Tess fick vara med oss och var så galet duktig!! Hon och jag satt längst bak och ritade, pärlade och byggde med plus-plus. Det gick hur bra som helst. 


Den här bilden tog Camilla på oss alla:



På eftermiddagen undervisade Rickard och Rebecca. Så bra! Gillar de där två mycket!!



Efteråt skulle Stefan och jag träffa Rickard och Rebecca och prata en stund och då fick Tess följa med Erina och fika med henne. Gissa om hon var stolt och nöjd!!!


Jag är så glad över att få ha så fina vänner i mitt liv!!

Nu ikväll, när jag la Tess så kom Seth och ville va med. Alltså, de är så fina de här två❤❤



Hoppas du haft en fin lördag!!
Stor kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0