Underbar höstdag

Idag har varit en fantastisk dag. På alla sätt! 


Den började med nybakade scones och familjefrukost! 
Sen grejade vi lite här hemma för att sedan åka till Elin och Tobbe dit också Katarina och Jonas kom. Alltså, älskar dessa galna människor. Älskar att jag fått så goa vänner på äldre dar 😉. Dessutom har ju de här känt varandra forever and ever och ändå släpper de in oss med öppna armar i sin gemenskap. Det är faktiskt stort. 
Att man dessutom kan vara helt och hållet sig själv och man skrattar varje gång vi ses - gör det ju inte sämre precis. 

Vi sågs iaf hos Elin och Tobbe och åt lunch. 

Jonas började ta knasiga kort på sig själv. Och Stefan var knasig i allmänhet.

Efter lunch tog vi en skön promenad i solen och värmen. Alltså vilket fantastiskt väder såhär sista dagen i september!! 

Barnen cyklade och vi andra gick. Det är ju tur att Elin och Tobbe har cyklar och hjälmar till alla. 


Här är lite bilder från promenaden. 

Kidsen. De har också roligt ihop!

Haha. Jag tog en serie med bilder på Tess när hon gungade. Kul!



Jonas tog bild på Katarina när hon kastade löv och jag tog på Tess når hon kastade löv 😊



Barnen gungade. Eller Elin är ju inget barn, men hon testade bebisgungan ändå. 😱

Foto av Jonas.


Jag tog lite bilder på löv innan vi gick hem igen. Love it!

Sen drog vi hem...

och där fikade vi. Sen framåt kvällen åkte vi hem igen. Älskar såna här dagar! 

Och jag är tacksam för såna här dagar!!

Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0