Home sweet home

Hej!
Nu är vi hemma igen från Summercamp och vilket läger det varit!!!
Tyvärr är Seth sjuk i feber och ont i halsen. Troligtvis har han haft feber sen igår då han var hängig då också. Men killarna är så nöjda!!

Jonas tog med sig Lucas och Seth hem till Örebro. Och jag åkte via Söderköping och hämtade en glad och pratande Tess. Hon har ju varit på Astrid Lindgrens värld med farmor och hon var så nöjd och glad!!! Hon har inte saknat oss alls. Hihi. Det var ju bra, men hon var glad att få åka hem också. 

Nu ska det bli skönt att få sova i sin egen säng. Pojkarna sover i Seths rum nu och Tess ligger i sitt rum. Jonas, Stefan och jag tottar på speedway men jag längtar till sängen så jag hoppas det är slut snart 😉

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0