Kottar, bad och kalas

Inatt kom han hem! Oh vad han var efterlängtad!!
I Italien hittade han stora kottar under ett träd i trädgården vid deras boende.
Wow, så fina! Och så roligt att han fick med sig några hem då de blir superfina att dekorera med!!!
(null)

(null)

Stefan kom hem mitt i natten så för att han skulle få sova lite och få landa här hemma tog jag med mig barnen till Järnboås, där mamma och pappa var denna helg. En helg om året träffas pappas syskon med respektive där och nu var den helgen.
Jag tog även med mig Alexandra, som känner igen ett par av dem från sin uppväxt utanför Nora.
(null)
Förmiddagsfika i Järnboås! 

Barnen ville bada så det fick de förstås. Tess kunde ligga i hela dagen om hon fick. 
(null)

(null)

(null)
De är så fina de här två! Älskar att få va mamma till dem! 

(null)

När vi kom hem åt vi lunch och sen åkte Tess iväg på kalas hos Ebba.
(null)
En prinsessa!!

Kvällen spenderades med vänner hos Matilda och Elias. 
Det blev en härlig sista dag innan skola och jobb drar igång imorgon!! 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0