13 år

Idag fyller min favoritkille 13 år! I 13 år har jag haft förmånen att vara mamma ♥️ vilken välsignelse!!! 

Stefan började jobba 6:45 imorse och Seth ville bli firad innan han åkte, så kl 6 var vi inne i hans rum och sjöng för honom 😊
Han hade även beställt varsin minitårta till morgonen så det har jag bakat 😊.

(null)
Fina barnen och fina fina tonåringen. 

(null)
Minitårta...

(null)
Trött, men glad familj.

Mamma, pappa och Inger kom hit till lunch. Tyvärr fick Molly någon magbacill så de kom inte.  Men istället kom fina vännerna Katarina, Jonte och Tindra lite spontant och åt tårta med oss på eftermiddagen. Då kördes även den sedvanliga remätartävlingen (som jag vann hehe).
(null)

(null)

Nu ikväll är Stefan och Seth på bio. Mysigt för dem. Undrar bara om de håller sig vakna hehe. Det blev en sen bio eftersom Stefan jobbade till rätt sent ikväll. Jag och Inger kollar sällskapsresan och skrattar gott. Det är humor som håller 😊

Hoppas du haft en fin juldag!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0