Jullov i Örebro

Jag är så stolt över Örebro detta jullov. Det är gratis att bada på badhusen, åka slalom i Sörbybacken (även gratis att låna utrustning) och så är det olika event som är gratis. Såååå bra!!!

Igår var jag och barnen på "hela huset skapar". En pysseldag i kulturhuset. 

Ansiktsmålning 🦋
(null)

(null)

Så var vi på en workshop med kreativa Karin. Jag följer henne på Instagram. 
Det blev inte så mycket bilder på själva pysslandet, men vi gjorde nyårshattar, konfettibomber och trollstavar. 
(null)
Här är jag och kreativa Karin 😊

Idag åkte barnen och jag på en show med Daniel Kane. Han har varit med i talang och är en otroligt duktig illusionist. 
Bakom oss satt dessa fina fina vänner.

(null)

(null)
Det blir ju inte så bra kort men han fick grejer att flyga, trollade fram duvor och en stor papegoja. 
Det var över en timmas underhållning med bra illusioner! 
(null)

Glad att få gå på såna här grejer med barnen. 
De är också nöjda och glada 😊

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0