Bullar och annat

Halloj! 

Igår bakade jag bullar inför mitt 40 årskalas jag passade på så att bullarna kan vara kvar i mammas frys. Jag har helt enkelt inte plats i vårt frysskåp, men i mammas frysbox fick de plats. Vi satt och fikade och när jag kom it till köket såg det it såhär:
(null)
Haha! Jag gjorde bullar på 1.5 liter och det fick jäsa lite för länge... ups. 
Men många bullar blev det. 

Tyvärr har Tess blivit hängig med oroliga nätter, kruppig hosta, blek, snorig och allmänt trött.

(null)
Pysslar gör hon ändå. 

Igår var hon ute en liten liten stund men orkade vara fem minuter innan hon kom in igen. Jag misstänker att hon har lite feber, men har ingen temp med mig så jag vet inte. 

Blir trött och ledsen för hennes skull. Och för min och Seths skull. Nu är ju Seth väldigt trött efter influensan så han orkar inte så mycket han heller. Men vi missar kyrkan ikväll igen och det är vi alla ledsna för. Barnen ska ha pyjamasparty och äta pizza ikväll och det missar ju vi. Så ikväll ska vi äta pizza och ha pyjamasparty hemma istället... 

Men så är det ju. Barnens hälsa kommer först.

Vi åker hem idag iaf efter skidskyttestafetten snart. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0