Äldre

Ja, det är bara att acceptera... Jag fyller 40 år i år. Jag går in i medelåldern. Haha jag har så svårt att se mig själv som 40åring 😂
Men är det något vi vet så är det att tiden går och den går inte att stoppa. 
Trots att jag inte fyllt än har jag fått skaffa mig terminalglasögon på jobbet. Japp, jag har börjat få svårt att läsa saker som är för nära... ögonen förändras. I övrigt har jag perfekt syn och det är ju skönt, så jag behöver inte glasögon mer än vid datorn på jobbet och det är rätt skönt att ha dem när jag läser också. Men jag MÅSTE inte ha dem än. (Men den tiden kommer den också haha). 

Här är jag och mina glasögon på jobbet iaf. Jag ber om ursäkt för min stirriga och trötta blick 😜🤓🤓

(null)
Japp, här är medelåldersMia! 

Kram 




Kommentarer
Postat av: E-K

Snyggt!

Svar: Hehe tack
Maria

2018-01-13 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0