19 år

Idag har vi varit förlovade 19 år, jag och Stefan💍. Det är coolt.
Den dagen tränade vi på att sköra tårta tillsammans hemma hos mamma och pappa i deras uteplats. Pappa svarvade träringar som skulle sitta runt programmet till kyrkan. Stefan brände dem sände blev fina. Mamma, Åsa och jag satt och brände ena kanten på pappret som programmet till kyrkan var tryckt på. Du vet, inte ett vitt papper utan ett papper i grovt naturfärgat papper. Det blev jättefint. Och jag vill minnas att vi hade det roligt! 

20 år tillsammans, 19 som förlovade och på söndag är det 18 år sedan vi gifte oss.
Halva mitt liv med denna man som jag älskar, som jag inte kan tänka mig ett liv utan!! Och två helt fantastiska barn har vi också fått! Världen är allt bättre sedan de kom hit till den!!
(null)

(null)

(null)

Love u babe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0