20 år och tappad tand

Idag är det 20 år sedan Stefan och jag blev tillsammans. Det var oerhört oromantiskt när vi blev tillsammans, men det bästa beslutet jag tagit i livet!!! 

Han är nu på väg hem från Sundsvall - där han jobbat under dagen och han kommer hem sent ikväll. 
Så jag hade inte räknat med att fira något idag men så ringer det på dörren och jag får ett blomsterbud med mina favoritblommor. 
(null)
Dessutom en fin dikt som han skrivit! 
Så glad jag blev!!! Världens bästa! 
Tänk att jag varit tillsammans med honom halva mitt liv! Och det bästa ligger framför! 

Dessutom har Tess idag tappat sin första tand 😊 Vilken lycka!!!
(null)
En dag att minnas 🤩

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0