Bye och målbrott

Hej hej.
Idag sa jag hej då till det fantastiska, fina hus jag fick växa upp i. Men glädjen är så stor att jag och vi kommer kunna träffa mamma och pappa spontant på en fika, lunch, kvällis osv när som helst! Looooove it! 

Vi satt under körsbärsträdet och fikade förmiddagskaffe idag. 
(null)

Hej då huset ♥️.
(null)


När jag ringde för att prata med Stefan under dagen så svarade Seth och jag trodde det var Stefan som svarade 😂 haha!!!
Ja, Seth är i målbrottet och både han och vi har mycket roligt åt detta och åt att han kunde lura mig när han svarade i Stefans telefon. 😊
Vår fina, stora kille! Jag är så stolt över honom! 

Nu ska jag snart krypa till kojs för nu är jag trött 😊 Det var så bra att jag fick va hos mamma och pappa denna helg och hjälpa till lite. Nästa helg när de flyttar har vi tyvärr inte möjlighet att vara med då vi är på bröllop. 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0