Hej då Kisa

Idag är jag hos mamma och pappa i Kisa. Det blir sista gången under hus jag växte upp i. Det känns så konstigt. Jag är så glad att mamma och pappa flyttar närmare oss och till en lägenhet som det inte alls är lila mycket jobb med. Samtidigt är det ledsamt att säga hej då till det hus jag växte upp i och som alltid funnits här.
Samtidigt är jag så glad att vi kommer kunna ses "över en kopp kaffe" när vi vill. Hur lyxigt??!!

Vi har packat och grejat idag. Den här dörren gillar jag. 
Den var så när mamma och pappa köpte huset för 42 år sedan och har fått fortsätta se ut så. Kul!

(null)

Vi åkte och tog oss ett kvällsdopp vilket var skönt i denna värme. Åsa har också varit här under dagen. 
(null)
Två trötta systrar. 
Tyvärr var det en vattensnok som ville va där vi var och jag har fobi för ormar (och då spelar det ingen roll om det är en ofarlig snok) så jag var rätt fokuserad på att ha koll på var den var hela tiden. Men det var en mysig kvällsstund tillsammans.

(null)
Fina rosor utmed ena väggen.

Imorgon åker jag hem. Det är verkligen blandade känslor kring detta men mest är det roligt och positivt! Jag är så glad att mamma och pappa flyttar till Närke!!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0