Safaricamp del 2

Efter en nat med inte så mycket sömn bjöds vi på frukost, som vi åt samtidigt som vi kunde titta ut över savannen. 
 
Det roliga med såna här grejer är ju att man lär känna nya människor också. Här är en tjej som vi lärde känna tillsammans med hennes familj. 
 
 
När vi kom till parken började vi i Bamses värld. (Förutom killarna som åkte Wildfire istället en stund.)
Tess och jag åker skalmans bilar. (Det är typ det enda jag kan åka sorgligt nog, då jag blir så yr och illamående för minsta lilla). 
 
Nöjd och glad Tess som satt och sjöng och styrde i Skalmans bil. Hon är verkligen i perfekt ålder för Bamses värld. 
 
Farmor åkte med i karusellerna...
 
 
Men i Skalmans luftballonger ville Tess åka själv och det fick hon. 
 
Bamse hade teater och efter det var det kramkalas. Gissa vem som ville krama Bamse och hans vänner? I år var inte Seth så intresserad haha. Förr ville han också krama Bamse, men inte nu längre haha. 
 
 
 
 
 
Seth åkte med Tess i Victoria. De syns dock inte på bilden... 
 
Han åkte med Tess i flera karuseller, vilket båda tyckte var roligt. 
 
Vi stannade även en stund i den stora lekparken. Seth var inte jätteroad. Haha. 
Han är så rolig den där. 
 
Sen kom han igång också. 
 
 
Vi avslutade dagen med att klappa får och getter. 
 
 
 
 
 
Ja, en härlig helg med nya vänner och med att få umgås med familjen! Det bästa som finns!!!

Nu är Stefan i Östersund på jobb - sista rycket innan han får semester - och jag och barnen är hemma, men på jobb, fritids och förskola. Jag jobbar en vecka till sen. Tess är dock förkyld och hostar och slemmar, så vi är hemma idag. Hon har ju varit frisk mer än någonsin sista månaderna och det är jag otroligt tacksam för. En förkylning nu är inte rolig, men är inte så konstig heller. Vi får hoppas hon slipper feber bara. 
 
Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0