Skolavslutning

Idag slutade min fina fina kille mellanstadiet. 
Alltså! Han är en helt fantastisk kille! Jag år så stolt över honom.

Efter skolan åkte vi och åt för att fira betyg och avslut.
(null)
Han var inte så sugen på att va med på bild 😊 då då blev det denna min.

(null)

Sen var det skolavslutning i kyrkan på eftermiddagen. 
Barnen fick ställa upp på bild som vanligt 😊
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Seths mentorer som båda heter Hanna.
(null)

Nu har Seth åkt med farmor till Dalsjöfors där Jona tar studenten imorrn. 
Vi ska på bröllop på lördag så vi kan inte följa med. 

Jag är så tacksam för min fina familj!!!
Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så fina/vackra ni är allihop! Du ser ut att må bättre än på länge! Det gläder mig såå mycket om det stämmer! Grattis allihop till sommarlov!

Svar: Tack!! Jag mår bra😊 är väldigt glad för det!!
Maria

2018-06-16 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0