Grilla

Hej hej.
Ja här ligger jag mitt i natten och skriver. Jag glömde skriva igår och nu har Tess fått magsjuka så jag är ändå vaken... Blä!! Stackars liten. Hennes första fråga när hon kräkts var om hon hinner bli frisk till sin födelsedag. Så söt! Det kommer hon och jag hoppas vi andra klarar oss så vi kan fira henne som hon önskar nästa måndag. 
Jag passar iaf på att skriva nu när vi ändå är vakna.

Igår var det en sån där härlig dag med solsken som faktiskt värmde. 
Vi passade på att va ute och grilla vid barnens trädgård. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi grillade och njöt av värme och sol! 
Sen passade vi på att hälsa på hästarna som finns där.
(null)

(null)

(null)

(null)

Vilken härlig dag! Den tankade energi och glädje! 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0