Tjejkväll och krupp

Igår fick jag en härlig födelsedagspresent av Alex! Vi hade en kväll tillsammans och tittade på Spexet på universitetet. Med i kören i spexet är Rebecca. 

Hon och resten av kören var ett träsk. Det syns på utstyrseln 😊.

(null)


Det var så mysigt att få en kväll med Alex! 
(null)


En knapp rimma efter att jag kommit hem fick Tess krupp. Stackars stackars liten! Hon sov till slut mellan 3 och 6. Hon hostar mycket nu men jag försöker få henne att sova en liten stund nu för hon vill så gärna se Mello ikväll. Hon sover några minuter mellan hostattackerna sittandes i mitt knä. Hon kan inte ligga ner alls för då hostar hon utan uppehåll. 
(null)
Stackars liten liten Tess! 

Men vi hoppas på en bra kväll nu med Mello och vänner...

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0