10 rimliga anledningar...

Haha det här är så roligt. Det är taget från Hej hej vardag. Hon har ofta riktigt "spot on" när det gäller småbarnslivet. Jag känner igen mig i mycket av detta - även om det aldrig blir gräl av det. 

10 rimliga anledningar till gräl (om du är barn). 
  1. 1. Du bredde inte smöret hela vägen ut på mackan. HUR SVÅRT KAN DET VARA?!
  2. 2.!Jag sa att jag ville ha skinka, men du borde ha förstått att jag inte ville ha det. LÄS TANKAR TACK!
  3. 3. JAG skulle hälla upp vattnet själv. Eh NEJ, det går inte att göra om, det är FÖR SENT!
  4. 4. Du tvättar min smutsiga favorittröja. HUR KUNDE DU?

    5. Du borstade mina tänder på fel sätt och sjöng tandborstsången jättesnabbt och tråkigt. SÅ oengagerad?!
  5. 6. Du föreslår sandaler istället för fodrade gummistövlar pga varmt väder. REN ONDSKA.
  6. 7. Du öppnade dörren. Det roligaste jag skulle få göra på hela dagen. Nu är det förstört.
  7. 8. Du tryckte på hissknappen?! När jag tänker efter så var DET det roligaste jag skulle få göra på hela dagen. Varför vill du inte att jag ska få ha ROLIGT?!
  8. 9.  Du gick framför mig i 30 sekunder. Framför?! SÅ GÖR MAN INTE!  10. Du bar inte med sparkcykeln trots att du borde ha vetat att jag skulle vilja ha den halvvägs till förskolan. SÅ. DÅLIG. STIL.
    Haha 😂



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fantastisk!!!😂😂😂 /Linda Sköldenström

Svar: Jaaa visst är det!! 😂
Maria

2018-05-23 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0