Bad och morsdag

Idag hade Tess med sig en kompis hem och så fick de bada i plaskis i vår park. Det känns som om man är utomlands alltså. Värme, sol och bad varje dag! 

(null)

(null)
Skönt!!

Flickorna plockade en vacker bukett till mig på väg hem från förskolan.
(null)
Så fint alltså!! Jag är ju en av dem som älskar maskrosor. Tycker de är så fina!! 

Igår var det morsdag. 
Oh vad jag blev fint firad!!

(null)

(null)
Visst är det fint!!!

Stefan var tvungen att åka till Östersund på em men innan det tog vi en promenad till stan för att äta glass. 
Jag ville passa på att ta kort på dem vid en fin blommig buske... det gick såhär:

(null)

(null)
Tess försökte iaf 😊
(null)

(null)

(null)
Glassen var god och solen skön!
En bra dag helt enkelt!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0