Lyxigt

Hejsan och glad 1:a maj. (Säger man så?) 
Det känns så gott att det redan är maj! Om en månad är det sommar! Wop wop. 
 
Igår firade vi Valborg med några familjer i kyrakn. Det var tyvärr många som fick avboka pga sjukdom men det blev fem familjer till slut. Så mysigt. Men jag glömde ta kort.Typiskt.
 
Imorse fixade Stefan lyxig frukost under tiden jag låg och sov. Vilken lyx!! Han har ju stora sömnsvårigheter i perioder och just nu kör han på sömnrestriktioner, vilket innebär att han alltid går och lägger sig samma tid och går upp samma tid. Just nu går han upp kl 5 varje morgon. Då ger han sig ut och springer, cyklar eller promenerar och sen kommer han hem och fixar frukost när han är hemma. När han är borta och bor på hotell äter han förstås frukost där. Det är lyxigt för mig, när han är hemma :) 
 
Imorse hade vi iaf en skön morgon där vi började göra vår sommarlista på Spotify. En lista där vi väljer var fjärde låt. Sen ska den gå i bilen i sommar när vi åker bil på semestern. Det blir allt från Avicii, Bob Marley, Mello, Emmy och Ella och Laleh osv. Helt plötsligt ville Tess kramas med Seth. Mysiga ungar!!! 
 
 
Jag insåg idag att livet förändras. Stefan lagade mat (förstå vilken lyx!) och jag kunde ligga på sängen och läsa. Tess höll på med sitt och Seth med sitt och jag fick vara ifred och läsa. En ny tid i livet!! 
Eller helt ifred fick jag ju inte vara, eftersom Gandalf kom och la sig på mig, men det var ju bara mysigt. 
Tess kom också och la sig bredvid mig då coh då, men det var bara mysigt det också. 
 
Under eftermiddagen åkte Stefan iväg då han ska vara på plats på jobb tidigt imorgon bitti och jag och barnen åkte till min vän Linda i Vedevåg. Där fick vi fika och så fick jag låna utklädningskläder inför lördag, då vi ska på 30 plus 30 årsfest med cirkustema. Det ska bli roligt. Linda har en enorm förmåga att fixa kalas med teman. Gå in och kolla hennes instagram: "fixarlinda" så förstår du vad jag menar. Så duktig och så kreativ. 
 
Hoppas att du hade en fin v
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaack!!! ❤️❤️❤️ /Linda

Svar: <3
Maria

2018-05-02 @ 07:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0