10 år!!!!

Wow idag har jag bloggat i 10 år! Det är rätt stort faktiskt!!!
Nästan dagligen (förutom nu på slutet) i 10 år, har jag skrivit om mitt liv - det svåra och det braiga! 
Under dessa år har vi köpt en katt, som blev påkörd och dog, köpt två katter till varav en fortfarande lever, bott i Avesta, flyttat till Örebro, förlorat ett barn och fått ett barn, bytt jobb och bostad, fått nya härliga vänner, startat en kyrka som idag är en del av Hillsong Sweden. Vad mycket spännande vi är med om!!!
Jag älskar att gå tillbaka i bloggen och se vad vi gjort, titta på bilder osv. 
 
Den första bilden jag la ut i bloggen var denna:
Seth hemma hos min mamma och pappa i Kisa. 
 
Här kommer ett litet litet axplock av bilder genom åren :)
 
Seth med en katt 2009
 
Marcus med Seth, Hugo, Albin, Hanna och Alva en julafton hemma i Kisa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
This is me :)
 
Jag känner mig tacksam och ödmjuk inför att så många följer och har följt mig genom åren. Tack för det!!!
Stor kram och grattis till mig och bloggen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0