Helgen

Hej hej.

Hur har din helg varit? 
Vi har haft en bra helg. Bl.a. har vi köpt lördagsgodis - förstås. Tess gillade denna läskiga...
(null)

(null)
Blä👀

Sen var det fotboll för Liverpoolkillarna och planering för oss tjejer inför en sånggrej vi ska ha framöver oxh barnen lekte. 
(null)
Bilden lånad från Daniels instastory.

På söndagen var det kyrkdag. 
Stefan, Seth och jag teamade allihopa och Matilda, denna fantastiska vän och mamma tog hand om Tess utöver sina egna tre barm under förmiddagen innan gudstjänsten började. 
(null)
Hon är liksom en superkvinna! 

(null)

Jag var med och teamade i lovsången. Som jag älskar det!! 
(null)
Bilder lånade av Hillsong Örebro.
(null)

En bra helg helt enkelt!

Nu är svärmor här och är med barnen på läslovet ett par dagar och så ska jag vara ledig ett par dagar. Härligt!!

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0