Vädret, pyssel och pussel

Seth har varit bättre idag och fått i sig vätska och liiiite mat. 

Tess är hemma från förskolan då vi inte vill smitta ner dem i onödan.
Så idag har vi höstpysslat lite. Så mysigt.

En ljuslykta har hon fixat! 
(null)

Oxh så varsit lite höstigt träd blev det.
(null)
Mysigt att få pyssla tillsammans en stund. 

Seth vill absolut inte vara ensam nu när han är dålig. Han tycker det är jobbigt i normala fall men nu är det extra jobbigt. Men Tess ville verkligen gå ut (och jag med när det idag varit runt 20 grader varmt i solen! Heeeeelt fantastiskt!) 
Så vi gjorde en kompromiss och Tess och jag gick ut ca en kvart nu i eftermiddag. Och det gick bra! Och det var ljuvligt skönt!!

(null)
En liten spindel med sitt nät på ett löv...

En radda bilder på en nöjd tjej.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har plockat fram ett pussel - äntligen. Jag älskar att pussla men har inte riktigt plats och tid. Men idag åkte det fram. Naturligtvis skulle Gandalf va med...
(null)

(null)

(null)

Ja så kan det gå!!

Vi skulle ha åkt till Koster imorrn, men det blir ju inställt nu pga smittorisken. Vi är alla så ledsna för det, men det är ju inte så mycket att göra. Det får bli en annan gång. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0