Celebrate Her punkt 4

Hej hej.
Idag har varit en fantastisk dag. 
Mitt mående vände under onsdagen och jag har mått bättre och bättre även om jag fortfarande är väldigt trött! 
Så idag orkade jag åka jag iväg på Celebrate Her i Västerås. En dag för tjejer i Lifecenter. Det var fjärde gången jag var med på det.

Jag blev rejält trött men kunde sitta och vila och "stänga av" då och då i sköna fotöljer.

Vi hade en rolig och givande dag! 
(null)
Matilda och Lina var med. 

(null)
Alex och Olle var med.
(null)

(null)

I slutet av dagen uppmuntrades flera kvinnor med gåvor och fina ord från sina vänner. Döm om min förvåning när Stefan dök upp på bildskärmen och sa såååå fina saker till mig (via en video) och så fick jag en gåva med aloe Vera grejer. Alltså, jag grät och blev otroligt rörd. Hade inte räknat med det alls. 

Jag är trött och oerhört tacksam efter denna dag! 

(Jag ska verkligen försöka va inne hör och skriva oftare nu när jag är frisk igen). 

Stor kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0