Fridens liljor

Halloj.
Hur har du det?
Här är det same same. Trots antibiotika så blir jag inte bättre. Så trist. 
Så jag har spenderat ännu en helg i sängen. 
Barnen och Stefan åkte på släktträff i Söderköping men jag fick stanna hemma. 
 
Igår hade vi en hemmadag allihopa (förutom kalas för Tess). På morgonen låg Tess i/på soffan och tittade på tv. Haha hon är rolig alltså. 

 
 
 
På förmiddagen skjutsade Stefan henne till ett kalas. Hon var väldigt bestämd på hur hon skulle se ut. Helt klädd i svart och svart färg i håret. Så det fick det bli. 
 
 
 
Älskade lilla skrutt.
 
Seth vill verkligen inte va med på kort längre. Så det blir inte så mycket med honom här. Så Tess och katten får va med här helt enkelt. 
Gandalf är ett skönt sällskap här hemma. 
 
 
 
Hoppas du har det fint och får va frisk!!
 
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe, nu tycker jag verkligen att det är på tiden att du får bli frisk! Skrattade gott åt Gandalf. Ser ut som om han svalt en pinne på första bilden: "Ok, ok.. Jag ställer väl upp då i stället.." "Klara nu? Bra... ZZZ" Guds välsignelse och en friskare vecka önskar jag dig!

Svar: 😺😺
Maria

2018-09-18 @ 03:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0