Val och sjukstuga

Hej hej. 
Jag ligger till sängs fortfarande med vad jag tror är bihåleinflammation 😢 Imorgon åker jag till drop in på vårdcentralen. Jag har sovit nästan hela helgen känns det som och Stefan får sköta om allt här hemma när han är hemma.
Jag gick och röstade och det var det jag orkade idag. Men så galet viktigt!! Tänk att vi har rösträtt här! Så viktigt att ta vara på denna rättighet vi har!! 
 
Men trots sjukdom blir inte livet särskilt tråkigt...
Tess kom upp till mig och visade glatt hur fint hon målat sig... med TUSCH!!! 😳😱😂
Hela kroppen var målad!! 
 
 

Alltså, hon är så rolig och söt!!  Ett bad och lite skrubb senare så var hon ren igen. Och så var hon redo att åka till Kids i kyrkan.
Tyvärr missade jag ju kyrkan idag. Skönt att man alltid kan gå in och lyssna på predikan på podden efteråt. På Hillsong.se 😊🙌🏻
 
Nu sover denna goa tjej!! Och jag ligger i sängen och kollar på valvakan.
 
Hoppas jag orkar följa det en stund så jag kan se hur det går.

 
Seth sitter på sitt rum och spelar och är inte jätteintresserad av valvakan. Däremot har båda barnen frågat och pratat mycket om valet här hemma. Det är roligt! 
Ta hand om dej!!!
 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0