Godis och kreativitet

På mitt jobb står ett riktigt stort påskägg med godis i. :) 
 
Vi hade en tävling där vi fick gissa hur mycket det vägde, när det var fullt... Jag kom sist haha. Jag brukar komma sist på de tävlingar jag har på jobbet. Hm... börjar fundera på vad jag är bra på egentligen... Iof var jag med i det vinnande laget när vi hade musiktävling på en fest vi hade, men då var vi ju i lag. Hehe, tur att jag inte är någon tävlingsmänniska och bryr mig särskilt. (Kan ju iof vara därför jag sällan vinner). Btw, det var strax över 4 kg godis... 
 
Tess är en kreativ själ. Igår fick vi hem den här båten som hon gjort på förskolan. Denna fantasi och kreativitet. Jag blir imponerad faktiskt. 
 
KRAM KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0