Lite av varje

Idag passade jag på att ta lite kort vid slottet når jag skulle luncha med en vän.
Så fint det är nu alltså!

(null)

(null)

(null)

Örebro är en otroligt vacker stad!!! 

Igår var jag och några till hemma hos Erina. Hon skulle värma mat till Elisa men hennes micro är inte den bästa hehe.

(null)

Hon kunde inte få upp luckan då "låset" gått sönder... men hon fixade det med lite skruv och envishet.
(null)

(null)
Så Elisa kunde få sin matlåda 😂
Älskar kreativa lösningafokuserade Erina!!

Och så en helt annan sak. Tess tappade äntligen sin andra framtand. Jag minns sommaren för några år sedan då hon slog av halva framtänderna när hon lekte i stadsparken... Såhär såg det ut då. (Tandläkaren tittade på dem då eftersom det var en rejäl smäll som slog av tänderna)
(null)

Och nu är de borta.
(null)
Nu kommer det komma fram stora, hela tänder. 

Nu får vi se om tandfen kommer inatt 😉

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0