Resten av helgen

Halli hallå!
 
Nu är denna påsk slut. Det har varit ljuvligt skönt att vara ledig i fyra dagar och solen har värmt varje dag!! 
 
Haha glömde visa denna bild från i lördagskväll när vi grillade ute i parken... Jonas ligger längst ner, sen kommer Katarina, Tobbe och så Stefan. Stackars Jonas... Haha. 
 
 
Igår var det gudstjänst på Karro (en gymnasieskola vi hyr varannan söndag till våra gudstjänster). Seth var där först i vår familj och hjälpte till att rigga i production. Jag skulle sköta lyrics och kom dit lite senare. Fick en skön promenad i värmen när jag gick dit. Härligt!
 
Jag och några av brudarna som sköter delar av det tekniska på gudstjänsten. 
 
 
Stefan och Tess kom ett par timmar innan det började, då det var hoppborg, grill och lite annat före gudstjänsten. Tess får ansiktsmålning av Elin :) 
 
Nöjd och smutsig tjej. 
 
Hoppborg
 
 
Här är två kort tagna av fototemaet i kyrkan. 
Vår fina Seth!! 
 
Stefan och Daniel skötte grillen. 
 
Idag träffades jag, Matilda, Ebba och Tess för en tjejdate. Såååå mysigt!!! Matilda bjöd på fika och tjejerna fick köpa vad de ville för en viss peng på TGR. Vilken lycka!! 
Tjejerna fikar. 
 
Groupi på brudarna, men Ebba och Tess ville inte va med ;) 
 
Efter daten åt vi lunch hemma hos Matilda och Elias. Seth hängde med Elias hela förmiddagen, eftersom Stefan jobbade idag. 
 
Hemma igen tog jag ett mysigt kort på Seth och Gandalf. Såhär ser det ofta ut här hemma. De hänger liksom ihop de där två. 
 
Nu laddar vi för en ny vecka och ser fram mot att värmen fortsätter :) 
 
Kram kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0