Skaparverkstad

Idag har jag gjort något som jag längtat efter!! 
Jag hade lite födelsedagskalas med skaparverkstad!! Sååååå roligt! 

Jag (och Stefan) förberedde med att täcka golv och bord med papp, då det är rätt så kladdigt med fluid art. 😊
(null)

När brudar a kom satte vi igång! 
(null)

Så mysigt! 
(null)

Och så kladdigt 😜
(null)

(null)

Hehe det blev en del skvätt som behövde torkas upp.
(null)

Här är resultatet från vårt skapande.
(null)

(null)
Så roligt!! Men kan ju liksom inte göra fel! 

När alla åkt hem tog Tess lite fruktsallad till och Gandlaf ser ut att vilja ha hon också 😜
Knäpp katt! 
(null)

Nu är jag trött, men glad!!!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å så roligt! Grattis i efterskott! Ingen konst med kattassar?

Svar: Taaack!! Hehe hon var instängd i ett rum... 😸
Maria

2019-04-18 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0