Vänner

Denna helg har vi besök från Alingsås.
Fina vännerna Olof, Amanda och Oliver är här. Så roligt!!!! Barnen har ju känt varandra forever och det är så roligt att trots vi inte ses så ofta så är det som om ingen tid gått när de ses. Härligt!!!

Idag på förmiddagen gav vi oss iväg till Ånnaboda och åt lunch. Älskar när man kan va ute i vacker natur! 
(null)
Hela gänget!

Tess badade fötterna i det kalla vattnet. Hua.
(null)

Min fina tjej!! 
(null)

Seth är i en period där han vägrar låta mig ta kort på honom så det blir inte många bilder på honom nu och det måste jag respektera. Min fina tonåring.
Men det är roligt att få med honom ibland som på kortet längst upp 😊😊

Tacksam och glad för vänner och familj i mitt liv ska jag snart gå och lägga mig. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0