Vår och söndag

Halloj!!! 

Alltså det ÄR så fantastiskt med våren. Alla blommor som börjar komma, solen, ljuset. Love it! 
(Jag vet stt jag tjatar, men det är så gött). 
(null)

(null)

(null)
När jag växte upp bodde tant Linnéa i huset bredvid oss. Hennes trädgård var full av såna här blommor och jag hade fri tillgång till att gå in dit och plocka dem. Så det blev många buketter under åren.
(null)

Örebro Slott
(null)

Gummiankan på Järntorget.
(null)

Haha just det, vi var ute och tränade att cykla med Tess. Seth testade hennes cykel. Haha det såg så roligt ut. Han är ju numera längre ån mig. 175 cm lång... hur gick det till!?!?
(null)

Tess tränade även på sin sparkcykel idag med. Bra jobbat! 
(null)

På eftermiddagen var det kyrka! Älskar att jag mår bättre så jag kunde vara med idag!!! 

Tess blev firad på kids eftersom hon fyllt år. 😊 så nöjd. 
Här är en bild från Instagram och Hillsong Örebro. Fina Tess.
(null)

Och så en bild på mig när vi leder lovsången. 
(null)

Seth är med och teamar hela söndagarna i produktion. Jag är så stolt över honom. Han är så duktig och proffsig i det han gör! Så stolt! 

Hoppas du får en fin vecka!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0