Summer Camp,10 år Bolibompa namnsdag

Hej alla trogna läsare. :)
Förra veckan var Seth och jag på Summer Camp. Ett läger med ca 700 tonåringar och 300 volontärer, om jag minns rätt. Vi var i Nyhem och hade helt fantastiska dagar. 
Jag hade förmånen att få vara med i "Lets talk", vilket innebär att prata med ungdomar som önskade själavårdsamtal. Jag fick också vara med och sköta lyrics i lovsången. Så underbart att få vara en del av detta. 
Här kommer lite random bilder som jag tog. 
 
Vår fantastiska pastor Tobbe Palm :)
 
 
Haha, Johanna ville kolla om tröjan passade henne så jag tog kort då det inte fanns någon spegel. Fina Johanna.
 
 
Ellen och Johanna är sociala :) Haha, det var de faktiskt. Det var bara här de satt och svarade på sms. 
 
Jag tog en skärmdump på en bild på Instagram från Hillsong sweden. Längst fram till höger på bilden står Lucas och Seth. Underbara ungar!! 
 
 
Det var dagar som verkligen förändrade många liv och jag är så tacksam att få vara med och få vara en del av Hillsong!
 
Nu till något helt annat. 
Idag är det 10 år sedan vi fick hem våra katter Frodo och Gandalf.
 
Hur söta!!
 
Frodo finns ju inte längre tyvärr, men Gandalf lever och är lika knasig som alltid. 
Fina kissen!! 
 
Något annat viktigt som händer idag har Tess Bolibompanamnsdag! Very important. Hon har ju inga vanliga namnsdagar, så denna blir desto viktigare :) 
Så grattis på namnsdagen älskade unge!! 
 
Kram kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0