Vår helg

Hej hej.
Hur har din helg varit?
Vår har varit fin på många sätt. 
Stefan har dock varit sjuk. Jag och barnen var sjuka förra veckan och han blev sjuk nu. Trist. 
Men vi andra har haft det bra. 
 
Tess och jag lurade med oss mamma och pappa på lite Open Art i Örebro. Jag gillar ju Open Art. Vi har inte tittat på allt precis, men på det mesta runt slottet. 
 
Årets roligaste. Min humor precis!
 
 
 
 
 
 
Tess favorit. Tentakler som kommer ut ur slottet. 
 
Visst är det vackert, vårt slott?!?!?!
 
 
 
 
 
Tess ville stå på sin bokstav. 
 
 
 
 
 
 
 
 
I lördags kväll var vi ute och grillade i den fantastiska värmen med underbara vänner. Vilken fantastisk sensommarkväll!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vacker solnedgång!!
 
På söndagen var det  Karneval i kyrkan. Tess var så laddad. 
Ansiktsmålning av bästa Kristin. 
 
Så fin!
 
Vår Kidsansvariga, underbara Amanda!!

Det var fullt med barn och vuxna på skolgården bland sockervadd, popcorn, hoppborg och lite allt möjligt. 
 
 

Det var även ett springlopp för barnen och Tess hade laddat för detta i flera dagar. När hon sprungit ett par meter sprang en kille på henne och hon stöp i backen med dunder och brak och skrapade upp hela underbenet på vänster ben och knäet på höger ben. Hon var helt otröstlig i säkert en halvtimma. 
 
Hon fick en medalj ändå av de fina kidsledarna. 
 
Älskar att värmen är tillbaka ett par dagar nu. 
Trots att jag inte gjort så mycket denna helg så är jag trött och påverkad av värken i kroppen. 
Jag behöver verkligen lära mig att balansera vila och aktivitet. Gött att jag ska få gå en smärtkurs senare i höst. 
 
Ha det bäst nu min vän!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0