Målarkurs

Hej hej.
Denna helg är vi i Söderköping tillsammans med Stefans bror med familj. Härligt!!

Jag fick förmånen att vara på en målarkurs idag. Så roligt! En kurs i Fluid art!
Vi var tio tjejer från 14 år till 84 år och plus Matilda som höll i allt och hennes man Joel som fixade fika och mat. 
(null)
Joel och Matilda.

Matilda är Stefans kusin och en helt fantastisk konstnär!! 

Glad och nyfiken på vad vi skulle få göra packade jag upp mina canvas. 
(null)

Förberedelse...
(null)

Min första tavla med tekniken "Dirty flip cup pour".
(null)

Sen testade vi på "puddle pour", "damp towel swipe", feather puor" och "balloon dip".

(null)

(null)
Det var en helt fantastisk stämning och alla hejade på varandra och uppmuntrade varandra. 
En kreativ dag och det mår själen bra av!!!

Här är bilder på det vi skapade under dagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska mina tavlor torka och sen kommer de hem till mig.

Matilda som har Ämve art är så fin och duktig. Jag kan varmt rekommendera henne!!! 
Www.amveart.se

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men alltså!!
Jag blir alldeles varm i hjärtat av att läsa detta!! Vad fint du har skrivit och jättekul med alla bilder!! Tusen, tusen tack för all uppmuntran!

Och TACK till dig för en fantastisk dag - det var ju ni deltagare som gjorde den så bra! Och du är verkligen en solstråle som behövs i en grupp av människor! :)

Svar: Men tack!!!! Vad fin du är! ♥️♥️♥️
Maria

2019-02-10 @ 00:11:40
Postat av: Matilda igen

Ps. Blomman du gjorde.........!!! Waaaaooow!

2019-02-10 @ 00:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0