London och Hillsong Conference.

Hej mina kära vänner!
I tisdag den 23/7 åkte jag,Stefan och Seth till London för att vara med på Hillsong Conference i O2 arena.
 
Här är vi som flög med samma plan från Örebro. Vi bodde även tillsammans i en lägenhet i Greenwich. Så nice alltså!!!
Det var så roligt att Seth var med i år.
Tess var hemma med farmor, så nöjd och glad att få vara där ensam :) Hon var på Astrid Lindgrens värld bla och har haft det sååå bra.
 
Det var vackert flygväder och jag som inte gillar att flyga hade inga katastoftankar och var lugn. Så skönt!!
 
Conference börjar på onsdagen på kvällen så på förmiddagen åkte vi in till Oxford street och shoppade.
Självklart gick vi in på Disneystore!! LOVE IT!
 
Det var mycket Lejonkungen överallt nu.
 
En av mina favoriter!!
 
Matpaus!
 
Det är en grym känsla att vara på O2 området och vänta på att conference ska börja. 20 000 personer som samlas för fantastisk undervisning och lovsång.
 
 
Vi vsar mellan 60-70 från Örebro som var med. Så roligt!!
 
Här är lite random bilder från dagarna:
 
 
 
 
En dag hade jag en tröja som syntes väl...
Matilda som var i föräldarloungen tog denna bild från andra sidan arnenan:
Ser du den gula människan till vänster? Haha.
 
 
 
Det var en varm vecka vi var där. Mellan 30-40 grader MEN inne på arenan var det svalt tack och lov!!
 
Louie Giglio var briljant!! Illustrerade sin under visning på ett fantastikt sätt!
 
Lovsång tillsammans!
 
Vi var på ett seminarium om lovsång med JD från Hillsong United, Eric från Sverige och Cass, som är global creative pastor i Hillsong. Så bra och inspirerande!
 
 
Kort på oss utanför O2 efter sista mötet.
 
:)
 
På lördagen åkte vi hem och med oss i bilen från Arlanda hade vi Olle och Matilda. Här är när vi stannade och åt på väg hem.
Härliga vänner!!
 
Idag börjar jobb igen och jag lämnade av Tess på fritids för första gången. Hon var pirrig och ville att jag skulle kunna vara kvar en stund, vilket jag räknade med och har sagt till på jobbet om. Men när hon väl om var hon ensam med två pedagoger så hon sa hej då och gick. Så snopet haha. Så jag kom tidigare än jag räknat med till jobbet...
 
Hoppas du har en skön sommar!!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0