Naglar och begravning

Igår fick jag min födelsedagspresent av Alex! 
Hon är otroligt duktig på att göra naglar och utvecklar detta hela tiden. Igår gjorde hon mina naglar. Så fina!

Här satt vi i flera timmar och bara pratade och umgicks - och gjorde naglarna då!!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag blev så nöjd!!

Idag har vi varit på begravning i Valdermarsvik. Svärmors bästa väns man har flyttat till himlen.
Stefan var officiant och jag sjöng. Det blev en väldigt fin stund.
När vi kom tillbaka till Söderköping och svärmor så gick vi och åt glass utanför smultronstället.
(null)
Tess och Mina på väg mot glassen. 

(null)
Vi gjorde vårt obligatoriska besök på Glitter, som ligger utmed kanalen. 

Nu är vi hemma i Örebro igen och ska försöka sova efter en lång dag. 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0