Underbart knäppt


När jag kom tillbaka från jobbet låg detta på mitt skrivbord 😊
(null)
Har världens nästa kollega!!

Dessa låg också på skrivbordet 😂😂 
(null)
Knäppa kollegor jag har 😂

Knäpp katt har jag också. 
När jag skulle skruva och greja lite på mitt skrivbord skulle hon va med och la sig mitt på allt! 
(null)

(null)

Jag köpte världens finaste och onödigaste kopp i London. Men jag kunde inte låta bli! Det finns tre Disneyfilmer jag älskat största delen av mitt liv: Den lilla sjöjungfrun, Skönheten och Odjuret och så Lejonkungen.  Chip är en mugg i skönheten och odjuret! Han fick följa med hem!
(null)


(null)
Visst är han ljuvlig!?!? Haha Underbart!!!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastisk mugg! Just love it!!! /Skalman😉

Svar: Hihi i know😂
Maria

2020-01-12 @ 15:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0