Hår och hår

Halli hallå.
Hur har din helg varit? 

Tess är pigg och kry men vi andra är hängiga. 
Jag ska försöka jobba imorgon och Seth ska till skolan, men Stefan är riktigt dålig nu så han blir hemma.

Tess var på kalas igår. Så glad hon var att äntligen få träffa kompisar efter en vecka hemma. 
Min fina kalasprinsessa.
(null)

(null)

(null)

Det var ju Mellofinal igår och vi skulle kolla på den med Rasbergs och Karlssons, men Stefan och jag var för dåliga. Barnen ville dock dit så Katarina tog med sig dem! Vilka underbara vänner vi har!!! De var så glada!!!

Idag var det kyrka och kids. Tess fick vara där tillsammans med Jessica, då vi andra inte orkade pga denna eländiga sjuka. Underbara Jessica. Tess ville så gärna på Kids så det var underbart att hon fick åka dit.
På Kids var det crazy hair day. 
Sån rolig grej!


(null)

(null)
Detta är en spindel med svarta ben (gjorda av flätor och piprensare).
I vekligheten såg det lite annorlunda ut.
(null)

(null)
Älskade unge!!

Nu önskar jag dej en fin vecka!!! 
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0